Opdrachtgever
Opdracht
Doelgroep
Vorm
BDR Thermea Group
Global Values Week
Medewerkers wereldwijd
Hybride event
De vraag
Hoe kunnen we onze 6000+ medewerkers, verdeeld over 17 landen, informeren over onze global values en hen de waarde van deze values laten ervaren?
Ons antwoord
Voor BDR Thermea Group ontwikkelen we jaarlijks hun wereldwijde ‘Global Values Week’ en doorlopende waarde-activatiecampagne. Geen lange presentaties over de values en strategie voor de komende jaren, maar medewerkers laten ervaren waar hun organisatie voor staat. Tijdens de laatste Global Values Show bestond het programma uit een speciaal ontwikkelde escape room waarin deelnemers samen met collega’s ontdekken wat het belang van deze values is en waarom nou net deze values hen binden.
Hoe zag dat er uit?
Geen lange presentaties over de values en strategie voor de komende jaren. Tijdens Global Values Week draait het om samen met elkaar ontdekken wat het belang van de values is in een speciaal ontwikkelde ervaring. Met ruimte voor persoonlijke anekdotes en het startsein voor de Value Awards. Deze awards zijn later in in jaar uitgereikt aan collega’s die de waarden in hun dagelijkse werk tot uiting brengen. Alles met als doel om collega’s hun eigen verhalen over de waarden te laten delen en de waarden tot leven te wekken.
Het programma wordt in samenwerking met een wereldwijd team van BDR-cultuurdragers ontwikkeld. Met een gedetailleerd draaiboek, communicatiemiddelen en overige hulpmiddelen zodat het lokaal eenvoudig geïmplementeerd kan worden. Zo creëren we een wereldwijd programma waarin ruimte is voor lokale aanpassingen en verrassende details.
6200
deelnemers
Alle 6200 medewerkers wereldwijd namen deel aan hun lokale Global Values Week.
17
landen
In 17 landen werd in dezelfde week een Global Values Day georganiseerd.
1,5
uur
Een programma van 1,5 uur, met een uitgebreide pre-engagement en post-engagement campagne.